Gyakran Ismételt Kérdések

Szállítás:

Milyen fizetési módok közül lehet választani?
  • A nemzetközileg és Európában leginkább elterjedt Visa és Mastercard bankártyás fizetés
  • Utánvétes fizetés készpénzzel, vagy bankkártyával
  • Előre utalás bankszámlára. Számlaszámunk: 10104569-31774000-01005000. A megjegyzés rovatban minden esetben kérjük feltűntetni a rendelésszámot. A kiszállítás az összeg beérkezését követően történik.
Mennyibe kerül a kiszállítás?
  • Bankkártyás fizetés, vagy előre utalás esetén egységesen 990 Ft minden szállítási mód:
    • FoxPost házhozszállítás 990 Ft
    • FoxPost csomagautomatába szállítás 990 Ft
    • PostaPont szállítás 990 Ft
  • Utánvétes fizetés esetén ezen felül +300 Ft extra költég merül fel. Ennek oka, hogy az utánvét kezelésért extra logisztikai díjat számolnak fel a csomagküldő cégek.
    • FoxPost házhozszállítás 1290 Ft
    • FoxPost csomagautomatába szállítás 1290 Ft
    • PostaPont szállítás 1290 Ft
Mikor érkezik meg a rendelésem?

A 15:00-ig beérkező rendeléseket minden esetben még aznap feldolgozzuk és átadjuk a választott csomagküldő szolgáltatónak (FOXPOST, vagy MPL). A csomagok az esetek 90%-ban 2 munkanapon belül megérkeznek, de FOXPOST esetén nem ritka az 1 munkanapon belüli kiszállítás sem.

Biztonságos az internetes vásárlás?

Paylike:
Bankkártyás fizetéshez a Paylike rendszerét használjuk. A Paylike banki partnere, aki a szolgáltatásokat biztosítja a Clearhaus A/S (FT-no. 22006), amely hitelesítve van a dán pénzügyi felügyelet által és a Mastercard és Visa Principal Member tagjának minősül. 

3-D Secure:
A Paylike fizetési ablakunkhoz 3-D Secure szolgáltatást biztosítunk. A 3-D Secure egy protokoll, aminek célja az online kártya tranzakciók biztonságának növelése. A biztonsági szolgáltatás a Visa-nál “Verified by Visa”, a MasterCard-nál pedig a “MasterCard SecureCode” néven működik.

Visszaküldés:

Visszaküldhetem a terméket?

100% elégedettségi garanciát vállalunk minden termékünkre. Ha valamivel esetleg nem vagy elégedett, amit rendeltél, vagy egyszerűen meggondoltad magad, semmi probléma, megoldjuk. 30 napon belül bármikor jelezheted felénk elállási szándékodat és a terméket visszavesszük.

Az “Elállási nyilatkozat” mintát és feltételeket megtalálod az ÁSZF-ben.

Mi történik, ha sérülten érkezik a termék?

Az esetleges szállítási hibából adódó terméksérüléseket nagy odafigyeléssel kezeljük. Kicsi az esélye, de ha ilyen problémád van, kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot az ugyfelszolgalat@gentrystore.hu email címen és találunk megoldást a helyzetre.

A termék, amit megkaptam kicsit más színű, mint a webshop-ban láttam. Miért?

Minden egyes termékfotózásnál külön figyelemmel kezeljük, hogy a színek valósághűen visszaadják azok eredeti, fizikai megjelenését. Azonban azt meg kell jegyezni, hogy a monitorod, okostelefonod, tableted megjelenítési módjai, színbeállításai különbözhetnek, hisz minden egyes eszköz saját színkalibrációval rendelkezik. Ha esetleg nem vagy ellégedett a kiválasztott terméked színével, írj nekünk üzenetet az ugyfelszolgalat@gentrystore.hu email címre.

Csomagolás:

Ajándékcsomagolást lehet kérni a rendelt termékekhez?

20.000 Ft feletti rendelés esetén automatikusan választhatsz 5 féle egyedi mintázatú, prémium fiókos díszdobozból. Ebben küldjük neked a terméket plusz költség nélkül, ráadásul ingyenes házhozszállítással.

Tökéletes ajándékdobozt kapsz, csak tovább kell adnod az ünnepeltnek. A legtöbb, amit tehetsz, hogy dobsz még rá egy masnit 🙂

A fém kiegészítők minden esetben külön tartódobozban, vagy egyes nyakkendőtűk külön kis dekorítav, gombos “bársonyzsebben” érkeznek.

Kupon kód:

Hogyan szerezhetek kedvezményt adó kupon kódot?

A weboldal alján fel tudsz iratkozni a hírlevelünkre. Ezt követően rögtön kapsz egy 1000 Ft értékű kupont. Egyébként ezt mindig variáljuk. Van, amikor 3×1000 Ft értékű kupont is össze lehet szedni az oldalon, ha figyelsz!

Iratkozz fel a hírlevélre, ott biztos mindig felhívjuk a figyelmed az aktuális kuponokra.

Hogyan használhatom fel a kedvezményes kupon kódomat?

Rendelésed során a pénztár oldalon fogsz látni egy “Van kuponod?” kérdést. Gyönyörű gentry lila színnel ki lesz emelve, eltéveszteni sem tudod.

Csak be kell írnod a kódodat, ami után a kedvezmény azonnal aktiválódik.

Mit, Mivel, Mikor, Hogyan?

Nagyon tetszenek ezek a kiegészítők, de nem tudom, hogy egyáltalán fogom e tudni hordani?

Rábeszélni nem akarunk semmire, de ha ilyen kérdéseid vannak, akkor ülj le és gondold csak végig.

  1. Az elegancia sosem fog kimenni a divatból, ezeket a kiegészítőket évszázadok óta hordjuk. Ha veszel egy nyakkendőt, az 5 év múlva is nyakkendő lesz.
  2. Felejtsd el, hogy ezeket csak ünnepi alkalmakkor tudod viselni. Mi pont azért vagyunk a kiegészítőink megszállotjai, mert kellő lazaság mellett is nagyon oda lehet tenni ezekkel magad. Hófehér sneaker+farmer+sportzakó kombó egy db lenvászon díszzsebkendővel. Laza, menő, nők imádják, te is benne saját magad, mi kell még? És ezer és ezer variáció van, amit teljesen magadra szabhatsz.
  3. Kövess be minket Facebook-on és Instagram-on, hogy folyamatosan inspirálódj a különböző összeállításoktól.
  4. Nézd meg oldalunkon a GentryGuideot, ahol rengeteg hasznos tippet kapsz még.
  5. Iratkozz fel a hírlevelünkre, hogy mindig értesülj az újdonságokról.
  6. Ha ezt még nem érzed, várj nyugodtan, de járj nyitott szemmel a világban. Idővel érezni fogod, hogy egy igényesen felépített megjelenéssel, csak nyerhetsz.